ראיה נכונה באופטיק ליין

לפני שלוש שנים הגיע אלינו דני בעקבות המלצה שקיבל ממכר ולאחר בדיקה מקיפה מאת המומחים של אופטיק ליין הותאמו לו המשקפיים הנכונים עבורו. את מה שקרה כשהגיע הזמן להחליף את המשקפיים ומה גרם לו לחזור אלינו במהרה ביקש דני לפרסם, כדי לחסוך לאחרים את החוויה שעבר.

מה בעצם קרה?

“כשאיבדתי את המשקפיים, חזרתי לזוג הישן שלי שכבר לא התאים ומתוך תחושת דחיפות שכחתי, או שלא ייחסתי חשיבות לבדיקה היסודית שעשיתי אצלכם כשרכשתי את הזוג שאבד. אני גר בגבעתיים והעבודה לא השאירה לי הרבה זמן להגיע לשום מקום, אז פשוט הלכתי לחנות המשקפיים הראשונה שראיתי כי לא חשבתי שיש הבדלים בין החנויות.

הבדיקה שלהם נראתה מקצועית, אך התוצאה הייתה ראייה מטושטשת. בהתחלה לא הבנתי מה הבעיה והחלטתי לפנות לחנות אחרת שגם כן הייתה קרובה – וגם שם לא מצאו שיש בעיה עם המשקפיים שרכשתי רק לפני כמה ימים. חששתי שהראיה שלי מדרדרת, מה שגרם לי לפנות אל רופא עיניים.”

מה אמר הרופא?

“הוא ביקש שאלך לאופטומטריסט שיבצע בדיקה מקיפה ומקצועית, אבל האופטומטריסט שביקרתי אצלו לא מצא כל בעיה עם המשקפיים שהתאימו לי.”

אז איך נפתר המצב?

לשמחתי, בעבר כבר רכשתי משקפיים באופטיק ליין והתוצאה הייתה שונה לחלוטין ממה שחוויתי. אז החלטתי לקפוץ לשם, למרות שזה לא היה קרוב לבית או למשרד כי הבנתי שלא כל האופטומטריסטים שווים זה לזה. ובאמת, המשקפיים שהתאימו לי באופטיק ליין החזירו לי את הראייה הטובה שהייתה לי קודם.”

מהי ההמלצה שלך למרכיבי משקפיים?

“תחסכו מעצמכם את כאב הראש ואת ההתרוצצות ממקום למקום. הראייה צריכה להיות במקום הראשון ואני ממליץ ללכת להיבדק באופטיק ליין, ליהנות מהיחס האישי ומהבדיקה של המומחים שלהם, לקבל פתרונות מקצועיים באמת וגם אחריות מלאה.”

אהבתם? שתפו את הכתבה >>